مجله اتاقک




   مجله اتاقک


   مجله الکترونیکی اتاقک
موضوعات مطالب
نويسندگان سایت
آمار و امكانات
»تعداد بازديدها: 17


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




g.o.o.g.l.e..p.a.r.a.z.i.t

آگاهی ها

power By: otaghack-site.tk

درباره ما

ایمیل مجله : otaghack@gmail.com otaghack@yahoo.com
لينك

کارفرمانیوز
شعرهاي شاپور احمدي
**انجمن مجله اتاقک**
مجتبی علیمی- تـــرانه
چرند و پرند
کافه ترانه
زنانه نويسي
کتاب کتیبه
ارسال ایمیل به مجله
علی قزل سوفلو
عضویت انجمن
شعرخانه
دانلود موزیک
فرح منصوری - ترانه سُرا
احمد شاملو
زندگینامه ها
ثبت دامنه
صفحات دیگر مجله

تبادل لینک هوشمند
سایتهای دارای موضوع مرتبط با مجله برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مجله الکترونیکی اتاقک و آدرس otaghack-site.tk لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آرشيو مطالب
لینکها
» خواننده تيتراژ ماه عسل: نخستين كنسرتم نيمه دوم سال برگزار مي‌شود

 

 

مهدي يراحي خواننده‌اي كه اين شب‌ها صدايش را از ويژه برنامه افطار شبكه سه با نام ماه‌عسل مي‌شــنويم در نظـــر داردنيمه دوم سال ۹۰ اولين كنسرتش را برگزار كند.


مهدي يراحي خواننده جوان كشورمان گفت: چند ماه قبل از شروع برنامه ماه عسل پيشنهاد ساخت تيتراژ آن را دوست خوبم احسان عليخاني به من داد و قرار شد آهنگسازي و خوانندگي تيتراژ پاياني اين برنامه برعهده من باشد. فرزاد فتاحي به عنوان تنظيم‌كننده و روزبه بماني ترانه‌سرا من را در اين كار همراهي كردند.
وي با بيان اينكه حضور هرشبي در يك برنامه تلويزيوني فاصله خواننده و مخاطب را كم مي‌كند خاطرنشان‌كرد: با وجود اينكه حضور خواننده در يك تيتراژ تلويزيوني باعث مي‌شود فاصله او با مخاطبش كم شود در عين حال خيلي هم خوب نيست كه يك هنرمند به صورت كليشه در مقابل چشمان مردم باشد كه اتفاقاً همين مسئله باعث مي‌شود محبوبيتش كمرنگ شود. اين اتفاق بيشتر در حوزه خوانندگي رخ مي‌دهد و براي آهنگسازي اينطور نيست چرا كه آهنگساز خيلي نمود بيروني ندارد.
اين خواننده در خصوص برنامه ماه عسل گفت: خواندن براي ماه عسل تعامل سبك خودم و سبك برنامه بود، ساخت موسيقي براي تلويزيون با اين موقعيت كه قرار است لحظه افطار و چند دقيقه قبل از اذان پخش شود بايد فضاي خاصي داشته باشد بر همين اساس انتخاب شعر و ملودي هم با همين فضا صورت گرفت و با روزبه بماني و احسان عليخاني كاملاً همفكري كرده بوديم و مي‌دانستيم چه چيزي از اين تيتراژ مي‌خواهيم.
وي فضاي غمگين صدايش را جزيي از جنس كارش برشمرد و گفت: اين تيتراژ با صداي من در شب‌هاي قدر به دليل حزني كه دارد در ابتداي برنامه نيز پخش مي‌شود و بعد از اين شب‌ها دوباره همان تيتراژ اوليه با صداي مهدي يغماني پخش خواهد شد. يراحي اين روزها درگير ساخت آلبوم تازه‌اش است و در اين باره به ایران مي‌گويد: آلبوم جديدم با اشعاري از روزبه بماني، مونا برزويي، زهرا عاملي و يك ترانه از اميد فراقي‌زاده سال آينده وارد بازار موسيقي مي‌شود.
وي افزود: نخستين كنسرتم نيمه دوم سال در اهواز برگزار مي‌شود و بعد از آن در تهران روي صحنه خواهم رفت.

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



نويسنده : ADMIN | تاريخ : برچسب:مهدی یراحی,ماه عسل,روزبه بمانی, | نوع مطلب : <-CategoryName-> |

» عناوين آخرين مطالب